Problemen met bellen of vragen over instellingen?
Op deze pagina vind je meer informatie over support van gnTel en wat je kunt doen. Kun je niet bellen of gebeld worden? In veel gevallen kun je dat zelf oplossen met veel gestelde vragen hieronder. Zoek je een handleiding of een formulier? Klik dan hier.
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.
Load More
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.
Load More
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.
Load More
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.
Load More
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.
Load More
FlexPBX is de redundant uitgevoerde, online telefooncentrale van gnTel. Met FlexPBX beschik je over een onbeperkt aantal toestelpoorten en alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale voor een vaste prijs per maand. De enige beperking zit in het aantal gelijktijdige externe gesprekken.
FlexPBX heeft een aantal voordelen:
- FlexPBX is een volledig redundante telefooncentrale
- FlexPBX is eenvoudig en snel te upgraden in zowel capaciteit als diensten
- FlexPBX kent geen eenmalige kosten!
FlexPBX beschikt standaard over alle basisfunctionaliteiten van een telefooncentrale.
Naast de standaarddiensten van FlexPBX zijn er ook extra diensten mogelijk.
Voor FlexPBX heb je een toestel nodig dat geschikt is voor VoIP en het SIP-protocol ondersteunt. Kijk bij Hard- & Software voor de typen toestellen die gnTel ondersteunt.
Ja. FlexPBX kan gebruikt worden voor meerdere vestigingen en/of thuiswerkers. Omdat FlexPBX een online telefooncentrale is, kunnen telefoontoestellen zich via het internet, vanaf verschillende locaties aanmelden op je FlexPBX.
Het aantal toestellen binnen elk FlexPBX pakket is onbeperkt. De beperking zit in het aantal gelijktijdige, externe gesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt.
FlexPBX is beperkt op het aantal gelijktijdige externe telefoongesprekken. Het aantal intern te voeren telefoongesprekken is binnen FlexPBX niet beperkt. Net zoals op een fysieke telefooncentrale. Bij normaal kantoorgebruik, kun je uitgaan van 5 toestellen per externe telefoonlijn. Dus FlexPBX 8 kan in die situatie tot 5 x 8 = 40 werkplekken gebruikt worden.
De telefoontoestellen melden zich via internet aan op je FlexPBX. Per gesprek heb je in zowel de up, als download 100 kb/s nodig. Dus op een internetverbinding van 20/1 Mbit kun je 10 gelijktijdige gesprekken voeren.
Het kan dan zijn dat het aantal gelijktijdige, externe gesprekken onvoldoende is. In dat geval kan je upgraden naar een FlexPBX met een groter aantal lijnen.
Ja. Je huidige telefoonnummer(s) kun je behouden. Na nummerportering kan(kunnen) deze gekoppeld worden aan je FlexPBX.
Als je gaat verhuizen, verhuist je FlexPBX vanzelf mee. Je hoeft alleen maar je toestellen op je nieuwe locatie aan je internetverbinding te hangen.
Ja. Als FlexPBX eenmaal is ingericht, kun je online toegang krijgen om jouw online telefooncentrale te beheren. Je kunt dit ook door een partner van gnTel laten beheren.
Ja. Mits al je FlexTelephony accounts minimaal 12 maanden actief zijn. FlexTelephony is niet te combineren met FlexPBX.
Ja. Mits je FlexPBX abonnement minimaal 12 maanden actief is. FlexPBX is niet te combineren met FlexTelephony.