Storing
Als gnTel een storing heeft, waar kan ik dat volgen?
In geval van een storing op het gnTel platform, kun je hierover informatie vinden op http://meldingen.gntel.nl/ . Op deze website vind je
Storing
In geval van een storing op het gnTel platform, kun je hierover informatie vinden op http://meldingen.gntel.nl/ . Op deze website vind je
Faxen is een oud protocol voor analoge lijnen. Moderne telefonie is digitaal en dit levert mogelijk een aantal problemen op met faxen.
Dit kan meerdere oorzaken hebben, het ligt zeer waarschijnlijk aan je internetverbinding. Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan
Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan bij gnTel. Vraag aan je gnTel partner of je toestel geregistreerd is.
Uw telefoonaccount heeft een blokkade voor het bellen naar die betreffende bestemming. Neem contact op met je gnTel partner om deze bestemmening
Schakel de ‘forward all’ uit op je toestel. Deze staat ingesteld met een niet bestaand telefoonnummer. Zie de handleiding van je toestel
Om gebeld te kunnen worden moet je toestel aangemeld staan bij gnTel. Vraag aan je gnTel partner of je toestel geregistreerd is.
Herstart in deze volgorde de verschillende apparaten: het modem van je internetverbinding, eventuele routers/switches, wacht enkele minuten en start vervolgens alle telefoontoestellen