Pagina('s)
- 085 nummer eenvoudig bij
- 088-nummers
- 15 jaar VoIP telefonie
- 15jaar
- 3CX
- Aanmelden gnTel training center
- Algemene voorwaarden
- Bereken je voordeel met bellen via gnTel telefonie
- Buitenlandse telefoonnummers
- Certificeringen
- Click to dial
- Cloud bellen
- Cloud telefonie
- Cloud VoIP provider gnTel
- Configuratiehandleidingen
- Contact
- Cookie verklaring
- Diensten
- Faxen versturen en ontvangen
- Flat fee bellen
- Free-seating
- Geografisch nummer aanvragen
- Gesprekken opnemen
- Goudenreep
- Handleidingen
- Hosted telefonie
- Hosted VoIP
- Hosted VoIP voor MKB
- Keuzemenu
- Netnummers en plaatsen
- News
- Nummerbehoud
- Online beheer
- Online Rapportages
- Online telefooncentrale
- Oproepsysteem
- Over gntel
- Partner worden
- Persbericht
- Privacy Policy
- Relaties
- Reseller worden
- SIP trunk
- SIP trunk aanbieder
- SIP trunk provider
- Sitemap
- Support
- Team
- Telefoonnnummers
- test
- The Events Calendar
- Tools
- VaMo van gnTel
- Vaste telefonie op mobiel
- Videobellen
- VoIP aanbieder gnTel
- VoIP Bellen
- VoIP diensten
- VoIP provider gnTel
- VoIP telefonie met gnTel
- VoIP videobellen
- VoIP zakelijk
- Voordelig internationaal bellen met je smartphone
- Wachtrij
- Wacthrij
- Wat is VoIP?
- Werken bij gnTel
- Zakelijke telefonie
Bericht(en) per categorie
- Categorie: Music
- Categorie: Nieuws
- Categorie: Team
- Categorie: Uncategorized
News Tickers
FAQs
- Welke poorten op de firewall moeten worden opengezet?
- Wat gebeurt er met de instellingen die al in het toestel staan?
- Wanneer haalt het toestel automatische updates op?
- Kan het toestel helemaal niet meer provisionen wanneer de timer van 60 minuten is verstreken?
- Mijn toestel wil niet auto-provisionen, wat is er aan de hand?
- Kan ik BLF knoppen of het telefoonboek via auto-provisioning instellen?
- Kan ik middels auto-provisioning meerdere accounts in een toestel zetten?
- Worden wijzigingen van het phone account (bijv. het wijzigen van het wachtwoord) automatisch in het toestel gezet?
- Wat gebeurt er als ik een mac-adres weer loskoppel van een account?
- Kan ik overstappen van FlexPBX naar FlexTelephony?
- Kan ik overstappen van FlexTelephony naar FlexPBX?
- Kan ik zelf FlexPBX online beheren?
- Wat als ik ga verhuizen?
- Kan ik mijn eigen telefoonnummers behouden?
- Wat als ik merk dat er regelmatig niet naar buiten gebeld kan worden of dat bellers ingesprek krijgen?
- FlexPBX is een online telefooncentrale, hoeveel bandbreedte heb ik hiervoor nodig?
- Hoe bereken ik welk FlexPBX pakket ik nodig heb?
- Hoeveel toestellen kan ik gebruiken binnen FlexPBX?
- Kan je FlexPBX ook gebruiken voor thuiswerkers of meerdere vestigingen?
- Welke toestellen kan ik gebruiken in combinatie met FlexPBX?
- Welke diensten zijn er extra mogelijk in combinatie FlexPBX?
- Welke diensten zitten er standaard in FlexPBX?
- Wat is het voordeel van FlexPBX boven een eigen telefooncentrale?
- Wat is FlexPBX?
- Wat is de looptijd van een account voor de FlexMobile app?
- Wat is het verschil tussen een FlexSmartphone en een FlexTravel account?
- Wat zijn de eenmalige- en abonnementskosten?
- Hoe bestel je FlexMobile?
- Voor wie is FlexMobile?
- Wat is zichtbaar op de factuur?
- Hoe worden de abonnementskosten in rekening gebracht?
- Hoe worden de eenmalige kosten in rekening gebracht?
- Als je al diensten van gnTel afneemt, worden de kosten voor FlexMobile dan op jouw factuur opgenomen?
- Van wie ontvang je de factuur?
- Ik kan niet meer bellen via FlexMobile?
- Wat als je een nieuwe telefoon gaat gebruiken?
- Hoe worden gesprekken afgerekend?
- Wat als je telefoon defect of gestolen is?
- Kun je met FlexMobile ook servicenummers bellen?
- Kan ik FlexMobile ook in het buitenland gebruiken?
- Welke internationale bestemmingen kunnen gebeld worden via FlexMobile?
- Wat zijn de gesprekstarieven via FlexMobile?
- Op welk nummer ben ik bereikbaar?
- Kan je nummerherkenning uitzetten bij bellen met FlexMobile?
- Met welk telefoonnummer bel je uit?
- Waar werkt FlexMobile?
- Moet je voor het gebruik van FlexMobile GPRS/UMTS/3G of Wifi aan hebben staan?
- Hoe bel je met FlexMobile?
- Waar en hoe vul je je accountgegevens in?
- Hoe werkt FlexMobile?
- Op welk besturingssysteem werkt FlexMobile?
- Wat is FlexMobile?
- Kan VoIP over je datanetwerk?
- Is VoIP te integreren met andere diensten?
- Is VoIP locatie afhankelijk?
- Hoe is de spraakkwaliteit van VoIP?
- Hoe verhoudt VoIP zich tot traditionele telefonie?
- Kan je een bestaande Telefooncentrale / PBX koppelen met een VoIP aansluiting?
- Wat is SIP ALG?
- Wat is STUN?
- Wat is QoS (Quality of Service)?
- Wat is Hosted VoIP?
- Wat is VoIP?
- Wat zijn SIP responsecodes?
- Hoe gaat gnTel om met Poort-translatie?
- Hoe gaat gnTel om met SIP-berichten?
- Hoe gaat gnTel om met audio streams?
- Welke NTP-server gebruik ik om mijn sip-client op het gnTel platform aan te melden?
- Welke stun-server gebruik ik als ik mijn sip-client op het gnTel platform aanmeld?
- Welke sip-server gebruik ik om mijn sip-client op het gnTel platform aan te melden?
- Mail ontvangen
- Wat zijn de instellingen om Microsoft Lync aan te sluiten op een SIP-trunk van gnTel?
- Welke overige hard- en software werkt in combinatie met het gnTel platform?
- Voor welke hard- en software bestaat er een configuratiehandleiding?
- Welke hard- en software wordt door gnTel actief ondersteund?
- Welke hardware is door gnTel gecertificeerd?
- Wat voor een telefoontoestel heb je nodig voor VoIP?
- Als gnTel een storing heeft, waar kan ik dat volgen?
- Ik kan niet faxen of gefaxt worden. Hoe kan dit?
- Ik kan niet bellen en gebeld worden. Hoe kan dit?
- Ik kan wel bellen, maar af en toe niet gebeld worden. Hoe kan dit?
- Ik kan wel bellen, maar krijg te horen: “Met uw huidige abonnement is bellen naar dit nummer niet toegestaan”. Hoe kan dit?
- Mensen die mij bellen krijgen de melding: “Het nummer dat u hebt gebeld is niet in gebruik. Controleer het nummer en probeer het opnieuw”. Hoe kan dit?
- Ik kan wel bellen, maar kan niet gebeld worden?
- Wat kan ik zelf doen om een storing te verhelpen?